پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

تصادف خودرو با هواپیما مسافربری در ایران

بازدید : 1307
نظرات : 0
سه شنبه 20 اسفند 1392
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

تصادف خودرو با هواپیما مسافربری در ایران

در حالی که پرواز شماره 737 شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد یزد به تهران در شامگاه پنج‌شنبه سرانجام پس از چهار ساعت تأخیر در حال سوار کردن مسافران بود، اتفاقی عجیب این هواپیما را در فرودگاه یزد زمین‌گیر کرد.             و...

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اتفاقی نادر برخورد یک دستگاه خودرو حمل بار مسافر فرودگاه یزد با بال هواپیما در باند فرودگاه باعث شد خلبان پس از بررسی وضعیت بال هواپیما، مسافرگیری را متوقف و اعلام کند که پرواز این هواپیما در چنین شرایطی امکان‌پذیر نیست.

بر اساس آخرین پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، مسافران پس از بازگشت مجدد به سالن فرودگاه یزد خواهان توضیح مسئولان فرودگاه و شرکت هواپیمایی آسمان درباره دلایل تأخیر این پرواز و علت تصادف شدند که متأسفانه با بی‌توجهی مسئولان فرودگاه و این شرکت مواجه شدند. سرانجام در ساعت 1:30 بامداد روز جمعه پس از بیش از پنج ساعت سرگردانی مسافران در فرودگاه یزد به آن‌ها اعلام شد که قرار است هواپیمای دیگری برای بردن آن‌ها به تهران به شهر یزد بیاید.

تا لحظه ارسال این خبر(ساعت ۰۲:۲۲ بامداد) همچنان مسافران پرواز 737 هواپیمای آسمان، ساعت 21:30 به مقصد تهران در فرودگاه در حالت انتظار و بلاتکلیفی به سر می‌برند.

 

 

سرانجام مسافران این پرواز ساعت 4:30 بامداد پس از هشت ساعت تاخیر یزد را به مقصد تهران ترک کردند. در طول پرواز یکی از مهمانداران هواپیما از تاخیر به وجود آمده در پرواز این شرکت از مسافران عذرخواهی کرد.

به گفته خلبانان حاضر در فرودگاه برخورد خودروی حمل بار با هواپیما اتفاق بسیار نادری است که در کمتر فرودگاهی در جهان رخ می‌دهد و علت آن نیز می‌تواند ضعف سیستم آموزشی به رانندگان این خودروها باشد.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید